fredag 15 maj 2009

Fredags nattuggla ;)

Hej, nu sitter jag här en fredag i vårnatten!
idag då så vaknade jag vid 08.00 eftersom att övriga familjen var uppe. Sen vände jag mig om och somnade igen... skönt med lediga fredagar =) sen ialla fall så vaknade jag, åt frukost var bara seg i morse. Men sen vid 11.00 så gick jag och hämtade ut mitt körkort! vi åkte och tankade. Sen under resten av dagen så krattade jag resten av gräsmattan, det roliga kom ju sen att få köra ut med skräpet till naturåtervinningen. Sen körde jag och Simon på en sväng, målet var att mamma ville ha stenar till trädgården. Så det gjorde vi! sen åt vi laxfilè... mmm gott :P
nu ikväll satt vi nere och titta på tvn först på talang och sen såg vi (eller mest jag) på filmen Helens små underverk. Den var ju bra, en mysig fredagsfilm <3
Nu ska jag gå och sussa sött!

God natt! vi ses

Inga kommentarer: