söndag 24 maj 2009

Bestämt mig!

Varför ska allt jag gör vara fel? denna helg har varit den värsta av alla!
i denna helg har det varit hur mycket bråk och tjafs som helst. Nu har jag ialla fall pratat med personen om min dumma handling, och det är nu glömt, du som tar åt dig - jag gör aldrig mer om det! fina vän.
Sen har alla varit på mig, jag ska köra hit och dit alla rycker i mig kändes det som. och gjorde man någonting som man själv ville så blev alltid någon sur. Sen inte nog med idag, när jag skulle säga hej då till ronja, amanda och dom så sitter personer och klagar på hur jag kör, men jag vill tacka en av dessa som faktiskt sa förlåt att de hånade mig! fin vän det är :)
Det känndes hela helgen som jag bara ville fly lånnngt bort, men man ska aldrig rymma från sina bekymmer.

Jag fick nyss ett tips av en fin vän att jag ska vara mer bitchig! Så jag har bestämmt mig att jag ska slå näven i bordet nu! ingen ska mer utnyttja mig, eller håna mig, eller kasta fula komentarer. Jag ska stå emot från och med idag, säga vad jag själv tycker. Jag ska vara stark!

nu känns det bra att ha skrivit detta! Hej då see ya :)

Inga kommentarer: