tisdag 5 maj 2009

Lugnet före stormen!

Tjoo ;) idag har jag varit på skolan och gjort det vanliga, pluggat å så. Nu ikväll har jag suttit med faser och tagit det lugnt. Det som jag sitter och tänker på, det är att de flesta killar som jag träffar/träffat o pratar med ska alltid hänga efter mig! det kvittar vilken fest jag en är på, om det är en där "alla" har snéfylla eller som fester brukar vara, "alla" glada o goa. Men för mig blir det väldigt jobbigt! när killarna bara för att man har suttit och pratat om livet eller annat som kommer upp, så ska de dagen efter skicka nått sms till mig. Jag blir less! men ändå känner jag mig lite smickrad att det värkligen finns personer som bryr sig :P

Jag vill tacka mina fina kompisar, ni har alltid rätt när det gäller val av killar!

JAG GILLAR ER

Inga kommentarer: