torsdag 28 maj 2009

Sweat

Halloj! nu sitter jag här igen, och kämpar med att bli klar med skoluppgifterna.
Men jag är bara tvungen att skriva här en stund!
Igår hade jag ju hemmastudier på dagen (vilket jag har idag igen), men på kvällen åkte jag bort för att prata med en person... du vet vem du är :)
det var skönt att prata och sen fick vi för oss att göra något skojj, så när vi hade så kallad "horimma" i bilen så körde vi in på en parkering där vi startade vinrutetorkare på fullt uttag, tutade mm... och du ska tänka dig att det var sent på kvällen kanske 10. Så det var ju bilar som nästan krypkörde förbi vår bil! haha det var skojj :) gör det om ni har tråkigt med en kompis och en bil! sen sa vi två att vi ska gå ut i regnet och bara skrika! men det var bara jag som gjorde det:) såå skönt det var när jag hade skrikit ut allt jag kännde.

Ikväll ska jag fara på torsdagsträffen och vi ska ha filmkväll =) så vi hörs hej då<3

Inga kommentarer: