måndag 25 maj 2009

God dag!

Hejsan nu sitter jag i skolan i A- jaur och hittar imformation om slavhandeln över Atlanten. Det är en tema studie som ska vara klart inom historian. Men det kommer nog att gå bra, jag har fått mycket källor nu, det är bara att börja skriva.
Jag berättade inte att i lördags så ringde gubben om lägenheten.... och jag FICK DEN!! :)
så nu när skolan slutar (den 12) så ska jag fara dit och hämta nyckeln.
Så ikväll nu när pappa är hemma så ska vi sitta och skriva ett inakorderingstillägg.
Det känns så skönt att jag äntligen ska få flytta, skaffa nått eget och så absolut sattsa mer på skolan! jag slipper att åka buss 3 timmar per dag.. yess :D men jag kommer ändå att sakna familjen. haha idag så när jag skulle hoppa på bussen så sa busschafören att jag skulle köra hans bil hem till Malå. Så nu efter denna lektion så ska jag köra och lina + rickard ska åka med.. haha vilken bil kan jag bara säga :)
Ni får järna höra av er sen, när ni vill hälsa på!

Nu säger jag adjö, som blivande lägenhets hyrare! ;)




1 kommentar:

Anonym sa...

♥♥♥ GRATTIS SYRRAN!!!! ♥♥♥

Kul med lägenhet!

Kram Camilla