torsdag 21 maj 2009

Varför just jag?

Snälla, varför ska det alltid vara jag? nu har jag två till efter mig! är jag så trevlig?
det är inte alltid som det är det roligaste.... drömmen är att träffa någon som värkligen menar allvar.
Jag fick ju en långhelg igen eftersom att det är en röd dag idag. Så det mesta som jag har gjort i under dessa dagarna har varit att kört bil runt, runt, runt sen har jag varit med vännerna och bara haft skojj o slappat.


Men idag har jag inte lust med någonting! jag vill bara springa ut någonstans och bara SKRIKA! ni får tycka vad ni vill om just denna tanke. Men detta är mina kännslor som vill ut nu! Då ska jag sluta med att skriva om något roligt som ska hända imorgon, jag ska åka till A- jaur och kolla på en lägenhet. Jag är 2:a personen som har kollat.. så jag kör dit imorgon.


Jag ska tänka på dig imorgon Josefine Persson. Vila i frid <3

Inga kommentarer: